Ce este Google Ads?

Google Ads (inainte Google AdWords) este soluția și programul de publicitate Google pentru companii pentru a face publicitate în numeroasele sale produse și în rețeaua de căutare.

Prin intermediul platformei publicitare, puteți face publicitate către cele mai mari două motoare de căutare din lume: Google și YouTube. 

Există mai multe anunțuri în Căutarea Google și în celelalte proprietăți ale sale decât oricând în diferite forme, ceea ce înseamnă că dacă nu utilizați căutarea și alte tipuri de anunțuri în afacerea dvs., afacerea dvs. va simți impactul.

Pentru multe companii, publicitatea pe Google a devenit necesară pentru a rămâne competitivă și nu doar o modalitate de a crește veniturile și acoperirea.  

Cum funcționează Google Ads pe scurt?

În anunțurile afișate în Rețeaua de căutare, doriți să plasați anunțul dvs. la cele mai înalte poziții posibil de rezultat al căutării, în timp ce serviți cât mai aproape posibil intenția de căutare a utilizatorilor. 

Cu alte cuvinte în Google Ads, agenții de publicitate licitează pentru cuvinte cheie pentru a avea șansa de a-și plasa anunțurile pe paginile cu rezultatele căutării sau pe alte site-uri web.  

O licitație publicitară are loc ori de câte ori un utilizator caută ceva în Căutarea Google sau vizitează un site web din rețeaua mai largă. 

La fiecare licitație, Google calculează o Clasare a anunțului pentru fiecare anunț din licitație, care determină dacă utilizatorii văd anunțurile în primul rând. 

În prezent, există șase factori care definesc clasarea unui anunț: 

  1. Oferta ta cea mai bună
  2. Calitatea anunțurilor și experiența paginii de destinație 
  3. Clasarea anunțului
  4. Competitivitate 
  5. Contextul căutării utilizatorilor (de exemplu, dispozitiv, locație, ora din zi și intenția de căutare)
  6. Impactul așteptat al formatelor și extensiilor de anunțuri

Apoi, anunțurile dvs. pot apărea în primele rezultate ale căutării dacă Clasarea anunțului dvs. este suficient de ridicată. În prezent, există patru spații publicitare disponibile pe lângă rezultate. Și mai multe spații publicitare sunt disponibile în partea de jos a paginilor cu rezultatele căutării. 

O componentă cheie a obținerii unei poziții mai bune a anunțurilor este optimizarea calității anunțurilor. Puteți monitoriza o valoare numită  Scor de calitate , o combinație de valori pentru calitatea anunțurilor din performanța anterioară. 

Scorurile de calitate sunt pe o scară de la 1 la 10 și determină cât de relevante sunt anunțurile dvs. Google nu folosește în sine Scorurile de calitate într-o licitație publicitară activă, ceea ce este vital de înțeles. Dar, în schimb, vă ajută să vă optimizați calitatea generală a anunțurilor. 

Tipuri de anunțuri Google

Google Ads oferă multe locuri pentru a face publicitate online prin numeroasele servicii Google și rețelele sale vaste de peste  două milioane de aplicații și site-uri web ale terților .

Google Ads poate apărea pe toate proprietățile Google și pe rețeaua sa de site-uri web terță parte.  

Toate serviciile Google pe care puteți plasa reclame: 

  • Cautare Google
  • Gmail
  • Cumpărături Google 
  • Hărți Google
  • YouTube 
  • Google Discovery

Adică în funcție de stilul de conținut pe care îl produceți și veți găsi tipul de anunț perfect pentru a se potrivi nevoilor campaniei dvs. 

De asemenea, varietatea de reclame diferite din strategia dvs. de distribuție a conținutului vă poate ajuta să vă mențineți eforturile de marketing și de publicitate mereu proaspete, cu diferite formate de anunțuri care vizează persoane în diferite etape ale canalelor dvs. de vânzări. 

Toate campaniile și tipurile de anunțuri disponibile: 

  • Anunțuri de căutare (anunțuri text)
  • Anunțuri pentru Cumpărături Google (anunțuri pentru produse)
  • Anunțuri video 
  • Anunțuri grafice (anunțuri imagine și banner)
  • Anunțuri pentru aplicații (prin Google AdMob)

De ce ar trebui să utilizați Google Ads pentru a vă dezvolta afacerea

Pe scurt, ar trebui să utilizați Google Ads pentru a dezvolta o afacere online. Dacă doriți să obțineți vânzări, să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, să testați noi modele de afaceri online sau să colectați date, platforma publicitară este un canal sigur de utilizat.